پرسش و پاسخ

با استفاده از کدپیگیری پاسخ سوال خود را ببینید

پیگیری پاسخ

سوال خود را از ما بپرسید با کدپیگیری پاسخ آن را دریافت کنید .




نام
پست الکترونیکی
تلفن‌ همراه
نمایش
گروه
موضوع
تاریخ
متن

تاریخچه پرسش و پاسخ




در صورت نیاز قابل بررسی خواهد بود و مانند شیوه سفارشی کردن محصول میباشد. البته شرط اول این خدمات ، وجود ارتباط و در دسترس بودن و همکاری تیم تولید محصول مورد نظر شما با تیم تولید ما خواهد بود. بطور مثال اگر بخواهید برای سیستم حسابداری خود برخی اطلاعات را ارسال کنیم امکان پذیر است اما بشرطی که نرم افزار حسابداری شما اجازه فراخوانی فایل اسناد حسابداری را به ما بدهد.

تعریف دقیق و کامل از وضعیت مخاطبان

نرم افزاری انتخاب کنید که در قالب گزارش ها و نمودارهای مختلف به شما نشان دهد مخاطبان شما در کدام مرحله ارتباط با شما هستند، چه بخشی از آنها به مشتری تبدیل شده اند، چه بخشی از آن به صورت نقد یا اقساط از شما خرید کرده اند.

کاربری آسان

نرم افزار انتخابی شما باید به سادگی قابل فهم بوده و در یک محیط کاربرپسند طراحی شده باشد. یک فایل یا دفترچه راهنما به سوالات شما پاسخ می دهد. نرم افزاری انتخاب کنید که در طول زمان استفاده شما، از سوی تولید کنندگان آن قابل بروز رسانی باشد.

ساده کردن فرآیند کار

نرم افزار انتخابی شما نه تنها باید به سادگی قابل استفاده باشد، بلکه باید فرآیندهای کاری را ساده تر کند. استفاده از نرم افزار باید برای پرسنل این امکان را ایجاد کند که کارها را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند و مدیران نیز بتوانند از عملکرد کارکنان فروش گزارش گیری کنند.

سفارشی سازی

هرچه قابلیت سفارشی سازی یک نرم افزار بیشتر باشد، احتمالاٌ با دقت بالاتری به نیازهای شما پاسخ می دهد. اگر تولیدکننده نرم افزار به شما فرصت انتخاب ویژگی های دلخواهتان را می دهد، یعنی شما تنها برای امکانات مورد نیاز خود هزینه می کنید.

یکپارچگی

نرم افزار انتخابی شما در حوزهCRM نمی تواند بدون اعتنا به فرآیندهای تبلیغات و فروش حداکثر منافع کاربر را تامین کند. بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که در آن بین حوزه های تبلیغات، فروش و CRM یکپارچگی وجود داشته باشد.

پشتیبانی پس از فروش

هیچ نرم افزار ارتباط با مشتری، بدون پشتیبانی شرکت تولیدکننده کامل نیست. هرچه حوزه های تحت پوشش یک نرم افزار بیشتر باشد، نیاز آن به پشتیبانی بیشتر است. در انتخاب نرم افزار مورد نیاز خود به مواردی مانند پشتیبانی تلفنی، آنلاین و قرارداد پشتیبانی دقت کنید.

تقریباً همه‌ی سازمان‌ها و ادارات نیازمند وجود CRM هستند. اصولاً قلب موفق یک سازمان وابسته به رابطه خوب مشتریان با سازمان می‌باشد که این موفقیت با مدیریت ارتباط با مشتریان بوجود می‌آید و شرکت مدرن ایده پاندا با تحقیقات و بررسی‌های متعدد خود در سال‌های اخیر در پایه ریزی و تحقق رسیدن اهداف شرکت‌ها و سازمان‌ها منطبق با شرایط و قوانین کشور ایران شما را در رسیدن به این اهداف با استفاده از سیستم ارتباط با مشتریان پاندا یاری خواهد کرد.

وب، به فضای آنلاین متشکل از میلیون‌ها، بلکه میلیاردها سایت اینترنتی گفته می‌شود. در واقع به مجموعه سایت‌های اینترنتی مختلف، که در سراسر دنیا و به زبان‌های گوناگون و به منظور ساماندهی موضوعات و خدمات مختلف ساماندهی شده‌اند، وب گفته می‌شود. وب بستری از به هم پیوستن شبکه‌های کامپیوتری مختلف به منظور به اشتراک گذاری محتوا می‌باشد، اما سایت، یکی از واحدهای کوچک تشکیل دهنده این رسانه جهانی است. در حقیقت، به بستر یا رسانه‌ای که وب سایت‌های اینترنتی بر روی آن قرار گرفته‌اند وب گفته می‌شود. در مقام مثل: سایت‌های اینترنتی، مانند شبکه‌های تلویزیونی مختلف می‌باشند، در حالی که وب، همانند صدا و سیما یا ماهواره هاست که تعداد زیادی شبکه را همزمان پخش و منتشر می‌نماید.

کلیه خدمات تا پایان زمان قرارداد تضمین شده و در صورت عدم رضایت کارفرما تا 50 روز پس از پیاده سازی بدون پرسش تمام وجه به کارفرما عودت خواهد گردید.

CRM مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی ، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر رسیدن در اهداف های نهایی یک سازمان در این سه هدف یاری خواهد داد . سه عنصر اصلی در یک CRM موفق وجود دارد 1: افراد 2: روند کار 3: تکنولوژی یا فن آوری سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب یک نرم افزار به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی یک سازمان ، برمحور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان تاکید و هدایت آن را به عهده میگیرد. بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیتهای استراتژی بازرایابی و فروش برای بوجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یک CRM در سازمان ها و شرکت ها میباشد . CRM یک استراتژی برنامه ریزی شده است که با آموزش دادن و هدایت کردن کارمندان به شما نحوه چگونگی درک و فهم نیاز های بیشتر مشتریان را آموزش داده تا روابط افراد یک سازمان و مشتریان آن را استحکام بیشتری ببخشد.

بلی، شما می‌توانید لیست درخواست‌های خود را به صورت مکتوب برای بخش فروش ارسال فرمائید تا پس از بررسی اولیه و رفع ابهامات احتمالی، همکاران ما با آگاهی نسبی میزان نفر ساعت و ریسک‌های انجام این تغییرات به شما اعلام نمایند.

وب سایت‌های اینترنتی را می‌توان از جهات مختلف طبقه بندی کرد. از جنبه کارکرد کلی سایت می‌توان سایت‌ها را به دسته‌های‌: وب سایت‌های اطلاع رسانی‌، وب سایت‌های تجارت الکترونیک‌، وب سایت‌های فروشگاهی‌، وب سایت‌های کاربردی‌، وب سایت‌های تفریحی‌، وب سایت‌های شبکه اجتماعی‌، وب سایت‌های علمی و ... دسته بندی نمود ولی سایت‌ها را می‌توان از جنبه‌های فنی نیز طبقه بندی کرد‌، مانند سایت‌های دینامیک‌، سایت‌های استاتیک و ... ، همچنین یک سایت اینترنتی را می‌توان از لحاظ نسل نیز دسته بندی کرد‌، مثلاً سایت‌های وب یا وب 1‌، سایت‌های وب 2 و یا وب سایت های وب 3‌، البته سایت‌های اینترنتی‌، از جوانب دیگری نیز قابل تقسیم بندی هستند‌، اما کمتر به این دسته‌ها شناخته می‌شوند!

در این نرم افزار سعی شده تمام نیاز یک کسب و کار در قالب یک اتوماسیون یکپارچه پاسخ داده شود، امکاناتی مانند: صدور فاکتور، ثبت اطلاعات مشتریان، سیستم ورود و خروج پرسنل، مدیریت وظایف، سیستم اطلاع رسانی، شبکه های اجتماعی، کمپین های تبلیغاتی و … ارائه گردد.

در برخی موارد که نیاز به همگام سازی با بانک اطلاعاتی سایر نرم افزارها باشد این امکان فراهم شده که می بایست محصول سازمانی خریداری گردد.

برای نسخه حرفه‌ای یکساله و برای نسخه حرفه‌ای بدون محدودیت زمانی تا زمان حیات شرکت می‌باشد، برای نسخه سفارشی و سازمانی به صورت توافقی بوده و قبل از اجرا به کارفرما اعلام خواهد گردید.

وقتی داده‌های به‌دست‌آمده را بررسی می‌کنیم، کاملاً واضح است که ایجاد باشگاه مشتریان برای بسیاری از کسب‌وکارها تلاشی مثبت و سودآور است، اما باید توجه داشت که برخی کسب‌وکارها که مشتریان آن‌ها به‌صورت نامنظم و نامتناوب خرید می‌کنند مانند شرکت‌های فعال درزمینهٔ بازسازی مسکن و وکلای دادگستری، ایده ایجاد باشگاه مشتریان برای آن‌ها مؤثر نبوده است!

امروزه بسیاری از شرکت‌های پیشرو در برنامه‌ریزی بازاریابی خود تلاش می‌کنند تا مشتریان جدید جذب کنند، به بهترین شکل ممکن از آن‌ها نگهداری کرده و طی فرآیندی پیچیده ضمن افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان به تقویت برند خود بپردازند. با توجه به حجم بالای اطلاعات مشتریان بهترین روش برای اجرای برنامه وفاداری مشتریان، استفاده از اتوماسیون باشگاه مشتریان وفادار می‌باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان پاندا در به قسمت مهمی از CRM اصلی کسب‌وکارتان تبدیل‌شده و به بهترین شکل ممکن به جذب، حفظ و ایجاد ارزش برای مشتریان خواهد پرداخت.

یک وب سایت اینترنتی، محیطی آنلاین است که اطلاعات و محتوای خود را ذیل یک دامنه خاص سامان دهی کرده و یا تحت آن دامنه، خدمات و محصولاتی را ارائه می‌نماید. یک سایت، به عنوان یک واحد اطلاعاتی مستقل شناخته می‌شود. محتوای یک وب سایت اینترنتی می‌تواند متن، عکس، صوت، تصویر، فایل و یا سایر انواع داده باشد. هر وب سایت اینترنتی بر روی یک وب سرور، راه اندازی می‌گردد. معمولاً وب سایت‌های اینترنتی در یک موضوع خاص یا زمینه محدود فعالیت می‌کنند و به همان زمینه نیز شناخته می‌شوند. امروزه وب سایت‌های اینترنتی‌، جایگزین سایر شیوه‌های اطلاع رسانی از قبیل کاتالوگ گردیده. از وب سایت‌های اینترنتی برای اهداف بسیار گسترده‌ای از قبیل اعتبارسازی‌، تبلیغات اینترنتی، درآمدزایی، اطلاع رسانی و ... استفاده می‌گردد.

سایت‌های اینترنتی تا کنون در 3 نسل، طبقه بندی شده‌اند. اولین نسل از وب سایت‌های اینترنتی، سایت‌های وب یا وب 1 هستند. این وب سایت‌ها معمولاً یکطرفه هستند و صرفاً اطلاعات سایت توسط تعداد محدودی مدیر، تامین شده و توسط بازدیدکنندگان مشاهده می‌شوند. پس از این نسل از وب سایت‌های اینترنتی، وب 2، بروز و ظهور کرد. وب 2 یا وب مشارکتی، در واقع نسلی از وب محسوب می‌شود که اطلاع رسانی را از یک روند یکطرفه به یک حرکت مشارکتی تبدیل نمود. این بدان معناست که محتوای سایت توسط کلیه کاربران و بازدیدکنندگان تامین شده و خود کاربران سایت نیز سهم موثری در تولید و ساماندهی محتوای سایت خواهد داشت. وب 2 از نظر فنی نیز با آژاکس یا رفرش لس شدن وب سایت‌ها شناخته می‌شود به شکلی که بدون نیاز به بارگذاری صفحات جدید، صرفاً بخشهایی از صفحه که تغیر کرده‌اند بارگذاری خواهند شد. این به معنی افزایش بالای سرعت بارگذاری و لود صفحات یک وب سایت اینترنتی می‌باشد. وب 3 یا وب معنایی، به وب سایت‌های هوشمندی گفته می‌شود که محتوا و مخاطبین خود را شناخته و بر اساس هوش مصنوعی و مکانیزم‌های داده کاوی بکار رفته در نرم افزار، تصمیم گیری کرده و محتوای خود را متناسب با سلیقه و نیاز مخاطب نمایش می‌دهد. وب سایت‌های نسل 3، به دلیل پیچیدگی زیاد فنی، هم اکنون تعداد کمی از سایت‌های تحت وب را شامل می‌شود.

سایت‌های اینترنتی استاتیک به لحاظ فنی و طریقه اجرا به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند، یکی طراحی سایت‌های HTML و دیگری طراحی وب سایت‌های فول فلش. در سایت‌های اچ تی ام ال، تمامی آبجکت‌ها بر بستر فایل‌های HTML انجام می‌شوند و در واقع، همانند فایل‌های مایکروسافت وورد، طراح سایت استاتیک، فایل‌های اچ تی ام ال سایت را، تک تک طراحی و بر روی سرور بارگذاری خواهد نمود. اما در شیوه طراحی سایت استاتیک به روش فول فلش، داستان متفاوت است، در این شیوه، یک گرافیست مسلط به فلش، سایت شما را با جلوه‌های بصری زیبا طراحی و پیاده سازی می‌کند به شکلی که تمامی آبجکت‌ها در قالب فایل فلش لود می‌شود.

به صورت پیشفرض این نرم افزار قابلیت نصب بر روی کامپیوتر شخصی را دارا بوده و عملکرد آن تضمین می‌گردد. برای سهولت در دسترسی به اطلاعات نرم افزار در هر جای ممکن، استفاده از سرویت تحت وب و یا سرویس ابری با حداقل هزینه (از 120.000 تومان سالیانه) توصیه می‌گردد.

بلی، شما می‌توانید لیست درخواست‌های خود را به صورت مکتوب برای بخش فروش ارسال فرمائید تا پس از بررسی اولیه و رفع ابهامات احتمالی، همکاران ما با آگاهی نسبی میزان نفر ساعت و ریسک‌های انجام این تغییرات به شما اعلام نمایند.

سایت‌های استاتیک به شکل کلی، دارای 2 حسن هستند، یکی هزینه نسبتا کمتر آن‌ها نسبت به سایت‌های داینامیک و دیگری نیز امکان تغییر تم کلیت صفحات سایت، در صفحات داخلی. به عبارت دیگر، سایت‌های استاتیک به این دلیل که تک تک صفحات شان جداگانه طراحی می‌شوند، این قابلیت را به طراحان می‌دهد که دیزاین هر یک از صفحات داخلی را متناسب با خودش طراحی و پیاده سازی نمایند. از طرف دیگر نیز به این دلیل که برای طراحی سایت‌های استاتیک نیاز به برنامه نویس حرفه‌ای نیست و صرفاً یک اچ تی ام ال کار نیز می‌تواند اینگونه سایت‌ها را پیاده سازی نماید‌، بنابراین هزینه طراحی آن نیز کمتر از سایت‌های داینامیک است. اما از این دو حسن که بگذریم، تمامی موارد دیگر عیب محسوب می‌شود. برخی از این معایب عبارتند از: عدم امکان به روزرسانی مطالب توسط مدیر سایت و وابستگی صاحبان سایت، به شرکت طراح برای اعمال جزعی ترین تغییرات به دلیل ثابت و بی تغییر و یا به عبارت بهتر، آپدیت نشدن مطالب سایت، معمولا سایت‌های استاتیک رتبه بالایی در موتورهای جستجو کسب نمی‌کنند. سایت‌های استاتیک، به شکل طبیعی هزینه‌های اولیه کمتر و هزینه‌های نگهداری بیشتری دارند. در واقع سایت داینامیک بعدها توسط خود شما به روز شده و اگرچه ممکن است در مراحل ابتدایی، هزینه بیشتری نسبت به سایت‌های استاتیک می‌طلبد، اما بعدها نیاز به پرداخت‌های جداگانه بعدی به شرکت طراح نبوده و تمامی تغییرات توسط خود شما قابل انجام خواهد بود. سایت‌های استاتیک، دیگر امروزه مطلوب کاربران نیستند و کاربران با سایت‌هایی که نمی‌توانند مطالب خود را به مدیرانش منعکس کنند و در آن سهیم باشند، ارتباط برقرار نمی‌کنند. با توجه به رشد سریع وب و اینترنت و افزوده شدن قابلیت‌های جدید و افزایش سطح انتظار کاربران، معمولاً سایت‌های استاتیک پس از گذشت یکی دو سال از زمان طراحی نیاز به بازطراحی خواهند داشت. در حالی که سایت‌های داینامیک معمولاً بعدها توسط خود مدیر، با نیاز روز بازار متناسب خواهد شد و اگر صحیح برنامه نویسی شده باشد، مدیر سایت می‌تواند مطمئن باشد که همیشه سایتی به روز دارد که هم از نظر محتوا و هم از لحاظ قابلیت، می‌تواند نیازهای کاربرانش را تامین کند.

نرم افزار PRM این امکان را در اختیار مطب، کلینیک و بیمارستان‌ها قرار می دهد تا مدیریت بهتر و کامل‌تری بر کسب و کارهای خود داشته باشند. نرم افزار مدیریت ارتباط با بیمار به زبان ساده به روش‌هایی گفته می‌شود که مراکز درمانی جهت مدیریت و تحلیل رفتار بین کارکنان و بیماران مرکز با هدف بهبود این ارتباط جهت افزایش رضایت‌مندی بیماران استفاده کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با بیماران ابزار مفیدی برای مطب، کلینیک، بیمارستان و ... می‌باشد.

در صورت نیاز قابل بررسی خواهد بود و مانند شیوه سفارشی کردن محصول میباشد. البته شرط اول این خدمات ، وجود ارتباط و در دسترس بودن و همکاری تیم تولید محصول مورد نظر شما با تیم تولید ما خواهد بود. بطور مثال اگر بخواهید برای سیستم حسابداری خود برخی اطلاعات را ارسال کنیم امکان پذیر است اما بشرطی که نرم افزار حسابداری شما اجازه فراخوانی فایل اسناد حسابداری را به ما بدهد.

برای نسخه حرفه‌ای یکساله و برای نسخه حرفه‌ای بدون محدودیت زمانی تا زمان حیات شرکت می‌باشد، برای نسخه سفارشی و سازمانی به صورت توافقی بوده و قبل از اجرا به کارفرما اعلام خواهد گردید.

افزایش تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رقابت بر سر ارائه خدمات بهتر به بیمار را تشدید کرده است. در این بین مراکز درمانی به دنبال افزایش کیفیت خدمات خود هستند. مراکز با درک این موضوع به دنبال برقراری ارتباط بیشتر و نزدیک‌تر با بیماران هستند. سیستم‌های مدیریت ارتباط با بیمار توانسته به این نیاز پاسخ مثبت دهد.

وب سایت‌های داینامیک از دو نوع کلی هستند، یکی وب سایت‌های فلش داینامیک و دیگر وب سایت‌های مبتنی بر برنامه نویسی. در سایت‌های فلش داینامیک، بستر نمایش اطلاعات سایت، ادوب فلش می‌باشد و معمولاً این وب سایت‌ها، سنگین بوده و دیر بارگذاری می‌شوند و همچنین در موتورهای جستجوگر رتبه مناسبی کسب نمی‌کنند، ولی در عوض زیبا و جذاب هستند. اما وب سایت‌های مبتنی بر برنامه نویسی، زودتر بارگذاری شده و شانس کسب رتبه بالا در موتورهای جستجوگر را دارا هستند. اما به لحاظ کلی سایت‌های فلش داینامیک بیشتر برای سایت‌هایی که جنبه کاتالوگ معرفی محصول داشته و یا سایت‌های شخصی، سایت‌های هنری و امثال آن مناسبترند و سایت‌های داینامیک برای پرتال‌های سازمانی، سایت‌های خبری، سایت معرفی شرکت‌ها و از این قبیل سایت‌ها مناسبترند.

باشگاه مشتریان از مجموعه‌ای از ابزارها تشکیل شده است که از طریق آن برای ایجاد وفاداری در مشتریان، مزایایی به گروهی از مشتریان شرکت اختصاص داده می‌شود. باشگاه مشتریان وفادار در اثر کنار هم گردآوردن مشتریان یک مجموعه و ثبت اطلاعات آن‌ها به وجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها که در یک دیتابیس ثبت شده و می‌توان از این طریق برای مشتریان برنامه‌ریزی نمود. به‌عبارت‌دیگر باشگاه مشتریان پلتفرمی برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح وفاداری و ارتباط با مشتریان است.

ایده باشگاه مشتریان وفادار، ابزاری نسبتاً جدید است که توسط برخی از کسب‌وکارها استفاده می‌شود و مشتریان فعلی و آینده‌نگر را باانگیزه‌های مشخصی برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کند. این انگیزه‌ها و مزایا در قالب کوپن، محصولات رایگان، امتیازات ویژه در همکاری با شرکت‌های دیگر و از این‌دست موارد، ارائه می‌شوند. همچنین باشگاه مشتری، مشتریان را برای خرید از شرکت شما تشویق می‌کند.

باشگاه مشتری به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمان‌ها تعریف می‌شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می‌کند. هدف باشگاه مشتری، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آن‌هاست. این موضوع در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند. باشگاه‌های مشتری هم بر اساس این منطق تأسیس می‌شوند. هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، او فروش و سود بیشتری را ایجاد خواهد کرد. هر اندازه باشگاه‌ها به طور وسیع تبلیغ شوند، بیشتر مورد قبول واقع می‌شوند. برنامه‌هایی که باشگاه‌های مشتری اجرا می‌کنند، آن است که به تمامی خریداران بدون اینکه بین آن‌ها تمایزی قایل شوند، پاداش‌های یکسانی را ارائه می‌دهند، حتی برای آن‌هایی که رفتارهای غیر وفادارانه‌ای دارند. باشگاه‌های مشتری را می‌توان به عنوان یکی از انواع فعالیت‌های بازاریابی رابطه‌ای نگریست. به بازاریابی رابطه‌ای در نخستین مراحل مطرح شدن خود به عنوان ابزاری برای حفظ مشتریان نگریسته می‌شد، به جای اینکه به آن‌ها به عنوان ابزاری برای تمرکز همیشگی بر روی جذب مشتریان جدی نگریسته شود.

بلی، شما می‌توانید لیست درخواست‌های خود را به صورت مکتوب برای بخش فروش ارسال فرمائید تا پس از بررسی اولیه و رفع ابهامات احتمالی، همکاران ما با آگاهی نسبی میزان نفر ساعت و ریسک‌های انجام این تغییرات به شما اعلام نمایند.

در نرم افزار PRM پاندا از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با بیماران‌تان به تفکیک گروه کاربران، کاربر، رده بیمار، طریقه آشنایی، تاریخ ثبت اقدام و پیگیری و در نهایت نوع اقدامات گزارش تهیه نمایید.

نرم افزارPRM پاندا این امکان را برای پزشکان، منشی و... فراهم ساخته تا اقدامات و یا پیگیری‌های خود را در صورت نیاز به دیگران ارجاع دهیم تا توسط افراد دیگری پیگیری انجام گیرد.

نرم افزار سی آر ام پاندا این امکان را فراهم می‌سازد تا قالب مد نظر را برای پیش‌فاکتور و فاکتورها طراحی نمایید، لازم به ذکر است در طراحی نوع و تعداد هیچ محدودیتی وجود ندارد یعنی اگر شما داری چندین شرکت باشید می‌توانید برای هر شرکت یک پیش فاکتور و فاکتور مخصوص طراحی نمایید.