پرسش و پاسخ

با استفاده از کدپیگیری پاسخ سوال خود را ببینید

پیگیری پاسخ

سوال خود را از ما بپرسید با کدپیگیری پاسخ آن را دریافت کنید .




نام
پست الکترونیکی
تلفن‌ همراه
نمایش
گروه
موضوع
تاریخ
متن

تاریخچه پرسش و پاسخ




نرم افزار PRM این امکان را در اختیار مطب، کلینیک و بیمارستان‌ها قرار می دهد تا مدیریت بهتر و کامل‌تری بر کسب و کارهای خود داشته باشند. نرم افزار مدیریت ارتباط با بیمار به زبان ساده به روش‌هایی گفته می‌شود که مراکز درمانی جهت مدیریت و تحلیل رفتار بین کارکنان و بیماران مرکز با هدف بهبود این ارتباط جهت افزایش رضایت‌مندی بیماران استفاده کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با بیماران ابزار مفیدی برای مطب، کلینیک، بیمارستان و ... می‌باشد.

در صورت نیاز قابل بررسی خواهد بود و مانند شیوه سفارشی کردن محصول میباشد. البته شرط اول این خدمات ، وجود ارتباط و در دسترس بودن و همکاری تیم تولید محصول مورد نظر شما با تیم تولید ما خواهد بود. بطور مثال اگر بخواهید برای سیستم حسابداری خود برخی اطلاعات را ارسال کنیم امکان پذیر است اما بشرطی که نرم افزار حسابداری شما اجازه فراخوانی فایل اسناد حسابداری را به ما بدهد.

برای نسخه حرفه‌ای یکساله و برای نسخه حرفه‌ای بدون محدودیت زمانی تا زمان حیات شرکت می‌باشد، برای نسخه سفارشی و سازمانی به صورت توافقی بوده و قبل از اجرا به کارفرما اعلام خواهد گردید.

افزایش تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رقابت بر سر ارائه خدمات بهتر به بیمار را تشدید کرده است. در این بین مراکز درمانی به دنبال افزایش کیفیت خدمات خود هستند. مراکز با درک این موضوع به دنبال برقراری ارتباط بیشتر و نزدیک‌تر با بیماران هستند. سیستم‌های مدیریت ارتباط با بیمار توانسته به این نیاز پاسخ مثبت دهد.

بلی، شما می‌توانید لیست درخواست‌های خود را به صورت مکتوب برای بخش فروش ارسال فرمائید تا پس از بررسی اولیه و رفع ابهامات احتمالی، همکاران ما با آگاهی نسبی میزان نفر ساعت و ریسک‌های انجام این تغییرات به شما اعلام نمایند.

در نرم افزار PRM پاندا از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با بیماران‌تان به تفکیک گروه کاربران، کاربر، رده بیمار، طریقه آشنایی، تاریخ ثبت اقدام و پیگیری و در نهایت نوع اقدامات گزارش تهیه نمایید.

نرم افزارPRM پاندا این امکان را برای پزشکان، منشی و... فراهم ساخته تا اقدامات و یا پیگیری‌های خود را در صورت نیاز به دیگران ارجاع دهیم تا توسط افراد دیگری پیگیری انجام گیرد.