پرسش و پاسخ

با استفاده از کدپیگیری پاسخ سوال خود را ببینید

پیگیری پاسخ

سوال خود را از ما بپرسید با کدپیگیری پاسخ آن را دریافت کنید .




نام
پست الکترونیکی
تلفن‌ همراه
نمایش
گروه
موضوع
تاریخ
متن

تاریخچه پرسش و پاسخ




کلیه خدمات تا پایان زمان قرارداد تضمین شده و در صورت عدم رضایت کارفرما تا 50 روز پس از پیاده سازی بدون پرسش تمام وجه به کارفرما عودت خواهد گردید.

در این نرم افزار سعی شده تمام نیاز یک کسب و کار در قالب یک اتوماسیون یکپارچه پاسخ داده شود، امکاناتی مانند: صدور فاکتور، ثبت اطلاعات مشتریان، سیستم ورود و خروج پرسنل، مدیریت وظایف، سیستم اطلاع رسانی، شبکه های اجتماعی، کمپین های تبلیغاتی و … ارائه گردد.

در برخی موارد که نیاز به همگام سازی با بانک اطلاعاتی سایر نرم افزارها باشد این امکان فراهم شده که می بایست محصول سازمانی خریداری گردد.

برای نسخه حرفه‌ای یکساله و برای نسخه حرفه‌ای بدون محدودیت زمانی تا زمان حیات شرکت می‌باشد، برای نسخه سفارشی و سازمانی به صورت توافقی بوده و قبل از اجرا به کارفرما اعلام خواهد گردید.

وقتی داده‌های به‌دست‌آمده را بررسی می‌کنیم، کاملاً واضح است که ایجاد باشگاه مشتریان برای بسیاری از کسب‌وکارها تلاشی مثبت و سودآور است، اما باید توجه داشت که برخی کسب‌وکارها که مشتریان آن‌ها به‌صورت نامنظم و نامتناوب خرید می‌کنند مانند شرکت‌های فعال درزمینهٔ بازسازی مسکن و وکلای دادگستری، ایده ایجاد باشگاه مشتریان برای آن‌ها مؤثر نبوده است!

امروزه بسیاری از شرکت‌های پیشرو در برنامه‌ریزی بازاریابی خود تلاش می‌کنند تا مشتریان جدید جذب کنند، به بهترین شکل ممکن از آن‌ها نگهداری کرده و طی فرآیندی پیچیده ضمن افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان به تقویت برند خود بپردازند. با توجه به حجم بالای اطلاعات مشتریان بهترین روش برای اجرای برنامه وفاداری مشتریان، استفاده از اتوماسیون باشگاه مشتریان وفادار می‌باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان پاندا در به قسمت مهمی از CRM اصلی کسب‌وکارتان تبدیل‌شده و به بهترین شکل ممکن به جذب، حفظ و ایجاد ارزش برای مشتریان خواهد پرداخت.

به صورت پیشفرض این نرم افزار قابلیت نصب بر روی کامپیوتر شخصی را دارا بوده و عملکرد آن تضمین می‌گردد. برای سهولت در دسترسی به اطلاعات نرم افزار در هر جای ممکن، استفاده از سرویت تحت وب و یا سرویس ابری با حداقل هزینه (از 120.000 تومان سالیانه) توصیه می‌گردد.

بلی، شما می‌توانید لیست درخواست‌های خود را به صورت مکتوب برای بخش فروش ارسال فرمائید تا پس از بررسی اولیه و رفع ابهامات احتمالی، همکاران ما با آگاهی نسبی میزان نفر ساعت و ریسک‌های انجام این تغییرات به شما اعلام نمایند.

باشگاه مشتریان از مجموعه‌ای از ابزارها تشکیل شده است که از طریق آن برای ایجاد وفاداری در مشتریان، مزایایی به گروهی از مشتریان شرکت اختصاص داده می‌شود. باشگاه مشتریان وفادار در اثر کنار هم گردآوردن مشتریان یک مجموعه و ثبت اطلاعات آن‌ها به وجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها که در یک دیتابیس ثبت شده و می‌توان از این طریق برای مشتریان برنامه‌ریزی نمود. به‌عبارت‌دیگر باشگاه مشتریان پلتفرمی برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح وفاداری و ارتباط با مشتریان است.

ایده باشگاه مشتریان وفادار، ابزاری نسبتاً جدید است که توسط برخی از کسب‌وکارها استفاده می‌شود و مشتریان فعلی و آینده‌نگر را باانگیزه‌های مشخصی برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کند. این انگیزه‌ها و مزایا در قالب کوپن، محصولات رایگان، امتیازات ویژه در همکاری با شرکت‌های دیگر و از این‌دست موارد، ارائه می‌شوند. همچنین باشگاه مشتری، مشتریان را برای خرید از شرکت شما تشویق می‌کند.

باشگاه مشتری به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمان‌ها تعریف می‌شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می‌کند. هدف باشگاه مشتری، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آن‌هاست. این موضوع در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند. باشگاه‌های مشتری هم بر اساس این منطق تأسیس می‌شوند. هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، او فروش و سود بیشتری را ایجاد خواهد کرد. هر اندازه باشگاه‌ها به طور وسیع تبلیغ شوند، بیشتر مورد قبول واقع می‌شوند. برنامه‌هایی که باشگاه‌های مشتری اجرا می‌کنند، آن است که به تمامی خریداران بدون اینکه بین آن‌ها تمایزی قایل شوند، پاداش‌های یکسانی را ارائه می‌دهند، حتی برای آن‌هایی که رفتارهای غیر وفادارانه‌ای دارند. باشگاه‌های مشتری را می‌توان به عنوان یکی از انواع فعالیت‌های بازاریابی رابطه‌ای نگریست. به بازاریابی رابطه‌ای در نخستین مراحل مطرح شدن خود به عنوان ابزاری برای حفظ مشتریان نگریسته می‌شد، به جای اینکه به آن‌ها به عنوان ابزاری برای تمرکز همیشگی بر روی جذب مشتریان جدی نگریسته شود.