افرادی که از نرم افزار CRM استفاده کرده‌اند چه تجربه‌ای داشته‌اند؟

از آنجایی که موضوع مدیریت ارتباط با مشتری در دهه‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌های بزرگ و موفق تبدیل شده است، یک تحقیق جامع در مورد آن انجام شده است و نتایج این تحقیق یافته‌های جالبی داشته است. در این پژوهش، با شرکت‌هایی که از نرم افزار crm استفاده کرده‌اند، مصاحبه شده و به آن‌ها پرسشنامه هم داده شده است. هدف از این پژوهش هم این بود که آیا اصلاً استفاده از CRM فایده‌ای برای شرکت داشته است یا نه و اگر مفید بوده است، دقیقاً چه کاری برای شرکت کرده است 67 درصد از شرکت‌هایی که از CRM استفاده می‌کردند گفتند که به کمک مدیریت ارتباط با مشتری، توانسته‌اند ارتباط بهتر و مفیدتری با مشتریان خود داشته باشند و اینکه درصد تبدیل کاربر به سرنخ و سرنخ به مشتری در شرکت‌شان در حد 40 درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین 56 درصد از این شرکت‌ها اقرار کردند که استفاده از نرم افزار crm توانسته است رضایت مشتری از شرکت‌شان را تا 60 درصد افزایش بدهد این رقم در دنیای بیزینس می‌تواند یک معجزه حساب شود حالا شما هم کنجکاو هستید که چطور CRM توانسته چنین تغییری ایجاد کند؟ صاحبان کسب و کار خودشان این راز را فاش کردند از آنجایی که اطلاعات و جزئیات تمام مشتریان را داشته‌اند، توانستند در ارائه خدمات به آن‌ها دقیق‌تر عمل کنند و به عبارتی دیگر، خدمات‌شان را شخصی‌سازی کرده‌اند.

ادمین پاندا - 1398/05/28 - 15:55
می‌پسندم