الگوریتم پاندا

اواخر فوریه 2011بود که گوگل الگوریتم جدیدی را معرفی کرد به نام پاندا،این الگوریتم تا به امروز هم ادامه دارد و روز به روز پانداهای جدیدی دست به یکی میکنند تا سایت هایی را که ناخالصی دارند خالص کنند. گوگل با این الگوریتم قصد دارد تا با فهمیدن یکسری مسائل از سایت شما رتبه سایت شما را درنتایج خود کاهش و یا افزایش دهد.

سوال اینجاست که گوگل قصد فهمیدن چه مسائلی را دارد؟ پاسخ اینجاست،باهم مرورمیکنیم!

1- مدت زمانی را که کاربران بر روی وبسایت شما سپری میکنند چقدراست؟ 
2- طراحی وبسایت تا چه حد کاربر را جذب میکند؟آیا ساختار ارتباطی صفحات گمراه کننده نیست؟ 
3- سایت شما به چه نوع سایت هایی لینک میدهد؟چه تعداد لینک روی سایت قرارگرفته است؟ 
4- چه سایت هایی به سایت شما لینک داده اند؟تعداد این لینک ها چقدراست؟
5- آیا کدنویسی وب سایت شما تمیز انجام شده است؟آیا در سایت لینک های پنهان هم وجود دارد؟ 
6- چه تعداد از لینک های شما درشبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود؟چه صفحه هایی به سایت شما لینک داده اند؟ 
7- بازدید سایت شما چقدراست؟درجستجوهای انجام شده چندنفر بر روی لینک سایت شما کلیک میکنند؟ 
8- محتوای سایت کیفیت مناسبی دارد؟آیا درسایت های دیگر به محتوای سایت شما ارجاع داده میشود؟ 
9- از نظر جغرافیایی سایت درکجا واقع شده است؟آیا دارای آدرس فیزیکی یا شماره تماسی هم هست؟ 
10- چه مقدارتبلیغات روی وبسایت شما قراردارد؟محل قرارگرفتن این تبلیغات درکجای سایت است؟

اگر وبسایتی را به تازگی راه اندازی کرده اید بهتراست قبل ازاینکه پانداهای گوگل دست به یکی کرده و به این سوالات پاسخ دهند خود به این سوالات پاسخ دهید واگر هم وبسایتی را از قبل مدیریت میکنید هنوز هم دیرنشده است وشما میتوانید با پاسخ به سوالات بالا رتبه وبسایت خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش داده و سایت خود را برای پانداهای گوگل جذاب نمایش دهید.

ادمین پاندا - 1398/05/08
می‌پسندم