ایجاد تمایل به خرید با ترفندهایی کارساز

با دانستن ترفندهای فروش می‌توان فرایند متقاعدکردن مخاطب را دست‌کاری کرد و او را به سمت معامله‌ای سوق داد که برای طرفین سودآور است. به‌عنوان فروشنده‌ای موفق باید کاری کنید که مشتری بالقوه از حالت: «به به، چه محصول خوبی، بعدا شاید بخرمش» به « وااای عالیه، منم یکی می‌خوام» تغییر حالت بدهد.

نمونه‌ای از ترفندهای کارا از این قرار هستند:

  • قراردادن مدت محدود و ضرب‌الاجل برای حراج و انواع تخفیفات
  • استفاده از تأیید عمومی برای تبلیغات اثربخش محصول و کمک‌گرفتن از شاهدان و خریداران راضی قبلی
  • ارائه‌ی تخفیف بعد از اعلام قیمت اصلی
  • ایجاد یک برند که الهام‌بخش و نماد هویت و روحیه خریدار است.

    این روش‌ها باعث می‌شوند که مخاطب به‌سوی خرید محصول شما ترغیب بشود و تردیدها و دلواپسی را برای نهایی‌کردن خرید خود کنار بگذارد.

ادمین پاندا - 1398/05/08
می‌پسندم