سئوی محتوایی چیست؟

گوگل برای اینکه شما را در رتبه‌های برتر نمایش دهد، قوانین خاصی را برای این موضوع وضع کرده است. قوانین سئو سایت تعریف شده در گوگل زیاد است و من در اینجا به چند مورد مهم اشاره می‌کنم:

برای تمامی محتوای سایت از عناوین واقعی استفاده کنید

در برخی موارد وب سایت‌ها مقالاتی را با عناوین غیر مرتبط در وب سایت منتشر می کنند. این روش کلاه سیاه در  سئو  است. پس از مدتی شما مشاهده می‌کنید که سایت شما در گوگل رتبه خوبی بدست آورده است. اما بعد از مدتی می‌بینید که خیلی سریع جایگاه خود را از دست داده‌اید و یا حتی ممکن است از سمت گوگل جریمه شوید!

عنوان صفحه سایت بیشتر از ۷۰ کاراکتر نباشد

عنوان صفحات وب سایت می‌بایست بیشتر از ۷۰ حرف نباشد. عناوین خود را با علامت‌هایی مانند ( | ) یا ( – ) و … می‌توانید جدا کنید. دقت داشته باشید که علامت‌های جدا کننده و فاصله‌های بین کاراکتر‌ها هم هر کدام یک کاراکتر حساب می‌شوند.

برای محتوای تولیدی توضیحات یا همان DESCRIPTION واقعی تولید کنید

این موضوع هم به مانند مورد اول خیلی مهم است. سعی کنید در قسمت description چکیده‌ای جذاب از محتوای خود قرار دهید و از قرار دادن کلمات کلیدی زیاد در این بخش جداً خودداری کنید.

از تگ‌های H1 الی H6 برای عناوین و قسمت‌های محتوا استفاده کنید

انتخاب صحیح عناوین بر اساس تگ‌های H1 الی H6 نکته مهمی است. راستی استفاده بیش از حد تگ‌های فوق هم باعث عصبانی شدن گوگل میشه. پس سعی کنید گوگل را خشمگین نکنید!

ادمین پاندا - 1398/05/15
می‌پسندم