مفاهیم نرم افزار CRM

در این روزها مشاهده می‌کنیم که با پیشرفت و توسعه فناوری اطلاعات سیستم‌های جدیدی به نام مدیریت ارتباط با مشتری و یا CRM "Customer Relationship Management" تولید شده است. که توسط آن می‌توانیم در سازمان هزینه‌های داخلی را کاهش دهیم، با محیط اطراف تعامل بهتری داشته باشیم و سود بیشتری کسب کنیم. اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری برای تعریف طریقه ارتباط مشتری، مدیریت اقداماتی که برای ایجاد ارتباط ثابت و پایدار بوجود آمده است. در واقع برنامه ریزی و پیشبینی پروسه فروش است. یعنی برنامه ریزی کنیم که:

 

  • چگونه آشنایی را با یک مشتری آغاز کنیم
  • چگونه آن را به یک مشتری واقعی تبدیل کنیم
  • چگونه با مشتری رفتار کنیم
  • چگونه ارتباط خود را با مشتری ادامه دهیم تا به سود برسیم
  • در آخر چگونه سرویس و یا محصول را به دست مشتری برسانیم

 

به بیان دیگر سیستم مدیریت ارتباط مشتری تعیین می‌کند به چه نحوی با مشتریانمان کار کنیم، مسائل و مشکلات احتمالی و یا موجود را از سر راه برداریم تا آن‌ها به خرید از محصول‌ها و سرویس‌ها ما ترغیب شوند و با آن‌ها تعاملات مالی داشته باشیم. در این بخش از مقالات طراحی سایت قصد داریم اطلاعاتی را در این باره ارائه نماییم.

ادمین پاندا - 1398/06/16
می‌پسندم