نرم افزار CRM بسیار پیشرفته

سازمان‌هایی که کاملا پیشرفته شده‌اند یا جزو بهترین‌ها شده‌اند آنهایی هستند که کاملاً یکپارچه عمل می‌کنند و تمام بخش‌های سازمان به انبار داده دسترسی کامل دارند. آن‌ها ممکن است از تکنیک‌های پیشرفته‌ای مانند شبکه‌های عصبی و الگوریتم‌های عمومی برای ایجاد داده‌های اصلاح شده‌تر و فراگیری مستمر از اطلاعات مشتری شان استفاده کنند. آن‌ها از نظر استراتژی‌های بخش بندی بازار و درک اینکه چه سطح از دانه بندی بخش مورد نیاز است پیشرفته‌اند و به طور منظم از مدل‌هایی با قابلیت پیش گویی استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه این سازمان‌ها با استفاده از انبار داده شان کاربران گسترده‌ای برای سیستم شان دارند بیشتر از ابزارهای بصری برای نمایش داده استفاده می کنند. سازمان های نسبتا کمی به این درجه از پیشرفت در نرم افزار CRM رسیده اند. امریکن اکسپرس،USAA (یک شرکت بیمه آمریکایی) و MBNA امریکا (یک شرکت کارت اعتباری) مثال‌هایی از این گونه هستند. یکی از کارهایی که در چنین کاربرد پیشرفته‌ای CRM باید انجام داد مدیریت فعال‌تر مشتری است که در آن سازمان از ابزارهایی مانند مدیریت کمپین برای گفتگوهای مستمر با مشتریان و ایجاد بیشترین ظرفیت سود آوری از کل طول عمر مشتری استفاده می‌کند. چنین سازمان‌هایی که سی را ام توسعه یافته تری دارند درک بهتر از ارزش مشی را با مدیریت مشتری فعلی تلفیق می‌کنند.

ادمین پاندا - 1398/05/26 - 15:45
می‌پسندم