فرض کنید ساعت 3 صبح، چند نفر وارد وبسایت شما شدهاند و آدرس ایمیل خودشان را دادهاند (یعنی به سرنخ تبدیل شدهاند). اگر شما بخواهید این افراد را در لیست ایمیل سرنخهای خودتان قرار بدهید باید همه این مراحل را بصورت دستی انجام بدهید و در آخر هم این سرنخ را به کارمندی که کارش مربوط به این زمینه است وصل کنید. حتی ممکن است این کارها به بازه تعطیلات خورده و چند روزی طول بکشد. و در این صورت ممکن است که سرنخ خودتان را از دست بدهید! ولی نرم افزار CRM پاندا هیچ وقت اجازه چنین کاری را نمیدهد! چون همان لحظه بصورت کاملا خودکار تمام اطلاعات سرنخ را بررسی میکند و در سیستم در بخش مربوط به آن سرنخ همه چیز را وارد میکند. البته اینجا کار تمام نمیشود! چون CRM حتی کار وصل کردن سرنخ به کارمند را هم خودش انجام میدهد!