چرا لازم است چرخه فروش را با CRM اندازه‌ بگیرید و مدیریت کنید؟

اکنون تصوری دارید از اینکه چرخه فروش چیست و در هر گام شامل چه کارهایی می‌شود. شاید به دلیل وجود گام‌های مختلف برای هر محصول و/یا طرح‌ عمل‌های مختلف بر اساس پاسخ‌های متفاوت سرنخ‌ها، نسبتا پیچیده شود. یا ممکن است نگران شوید که چگونه همه این موارد را کنترل کنید، بماند که باید کارمندان را هم راضی کنید از آن پیروی کنند. پاسخ هر دو مسئله سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است.

CRM نرم‌افزاری است که به شما کمک می‌کند تا تعامل‌تان را با سرنخ‌ها و مشتری‌ها مدیریت کنید، این نرم‌افزار به کارمندان الگویی می‌دهند که آن را در تمام مسیر چرخه فروش دنبال کنند. علاوه بر آن، CRM به صاحبان کسب‌وکار یک دید نظارتی می‌دهد: می‌توانید عملکرد افراد تیم فروش را بررسی کنید، متوجه شوید در کدام مرحله بیشترین مشتری را از دست می‌دهید و میزان تبدیل سرنخ‌های منابع مختلف به مشتری را بدانید.

ادمین پاندا - 1398/05/12
می‌پسندم