چه چیز‌هایی با سئو اشتباه گرفته می‌شوند؟

گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند، آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر می‌گیرند. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است. کسب و کاری که می‌خواهد در موتور‌های جستجو وضعیت مطلوبی داشته باشد، باید نکات بسیاری را رعایت کند که موارد زیر، تنها بخش کوچکی از آن‌هاست:

  • تولید دائمی محتوای اصیل و بدون کپی کاری
  • به روز کردن محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیاز‌های جدید
  • ایجاد حس رضایت در خوانندگان و کاربران
  • قانع کردن بازدیدکنندگان به اینکه مدت بیشتری را در سایت شما بگذرانند

همه‌ی این کارها، هزینه‌بر هستند و همیشه و هر روز بخشی از وقت و منابع شما را به خود اختصاص خواهند داد. SEO همچنین، یک کمپین تبلیغاتی نیست که به عنوان یک پروژه با بودجه‌ای مشخص و در یک محدوده‌ی زمانی مشخص، اجرا شود. همچنانکه یک مجموعه تکنیک و اصول فنی هم نیست. بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه‌های قدرتمند برای هزینه کردن بیفایده‌ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد.

ادمین پاندا - 1398/06/03
می‌پسندم