چگونه می‌توانید نرخ تبدیل بالایی به دست آورید؟

بیشتر وب‌سایت‌ها نرخ تبدیل بالایی ندارند؛ زیرا صاحب کسب‌وکار نقش‌های اصلی سایت را نمی‌شناسد و درنتیجه مکانیسم‌های بهینه‌سازی را نادیده می‌گیرد. متأسفانه اغلب وب‌سایت‌ها برای جمع‌آوری ایمیل مخاطبان بهینه‌سازی نشده‌اند. بهینه‌سازی این عنصر ضروری کار سختی نیست. برای اطمینان از اینکه وب‌سایت شما نرخ تبدیل مورد نظر را کسب می‌کند، باید ایمیل بازدیدکنندگان را جمع‌آوری کنید. به این منظور می‌توانید از روش‌های Opt-in استفاده کنید؛ یعنی از بازدیدکنندگان بخواهید داوطلبانه ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند تا برای آن‌ها خبرنامه‌های شرکت را ارسال کنید. وب‌سایت‌های برتر را بررسی کنید و ببینید جعبه درخواست ایمیل را در کدام قسمت صفحه قرار داده‌اند. شما به کمک این داده‌های مهم و با استفاده از یک نرم‌افزار خودکار، می‌توانید تبلیغات کم‌هزینه‌ای را شروع کنید. مشاوران بازاریابی دیجیتال معتقدند که وب‌سایت شرکت، یکی از مهم‌ترین ارکان رشد کسب‌وکار است که به شما اطمینان می‌دهد در چالش‌های مختلف، می‌توانید به بازاریابی خود ادامه دهید و کمتر آسیب‌پذیر باشید.

ادمین پاندا - 1398/05/28 - 16:03
می‌پسندم

مطالب مرتبط