کلمات کلیدی نامرتبط در سئو

بارها و بارها به این موضوع اشاره شده است که تحقیق و بررسی کلمات کلیدی جزء اولین مراحل در استراتژی سئو می‌باشد. پس اگر از کلمات کلیدی نامرتبط در سئو استفاده کنید اولین مرحله‌ای که برای رتبه بندی در موتورهای جستجو گوگل مورد اهمیت زیادی می‌باشد را در نظر نگرفته‌اید. و همین موضوع باعث می‌شود که روند بهینه سازی سایت شما تغییری نکند و حتی شما را از رتبه بندی که در گوگل دارید هم پاین‌تر بیاورد.

شما باید از لحن و زبانی استفاده کنید که کاربران و مخاطبین شما هم از آن‌ها استفاده می‌کنند. فرض می کنیم که شما می‌خواهید برای فروش لباس‌های مجلسی تبلیغ انجام دهید طبیعی است که عبارت لباس مجلسی در بازار سنتی شناخته شده می‌باشد اما زمانی که کاربران شما این کلمه را سرچ می‌کنند به نتیجه مطلوبی که می‌خواهند نمی‌رسند، بنابراین بهتر است به جای بکار بردن کلمه لباس مجلسی از کلمه لباس شب استفاده کنید زیرا لباس مجلسی از کلمات کلیدی نامرتبط در سئو به نوعی به حساب می‌آید. پس دنبال واژه و کلماتی باید باشید که مخاطبین و کاربران برای جستجو نیازهای خود بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اشتباهات رایج در انتخاب کلمات کلیدی

  • درست قرار ندادن کلمات کلیدی
  • هدف قرار دادن کلمات کلیدی غیر معمول
  • استفاده از کلمات کلیدی نامرتبط در سئو
  • متمرکز شدن بر روی کلمات مفرد به جای کلمات جمع استفاده از کلید واژه‌ای که ترافیک خاصی ندارد
ادمین پاندا - 1398/08/22
می‌پسندم