۱- مدیریت کردن آدمهای بی انگیزه خیلی سخته. پس کار خودتون رو راحت کنین و اصلا اونها رو استخدام نکنین تا مجبور به انجام این کار نباشین.
۲- افراد متفاوت مدیریت متفاوت لازم دارن. خودتون رو وفق بدین، انعطافپذیر باشین تا بفهمین چی باعث میشه هرکدوم از اعضای تیم شما به بالاترین سطح عملکردی خودش برسه.
۳- مداوم و مستقیم بازخورد بدین. به عنوان یک مدیر، سادهتره که صبر کنین و یک انتقاد بحرانی رو توی لفافه بگین، ولی این کار خودخواهانهاس. من تلاش میکنم در اولین فرصتی که بتونم اتاق کنفرانس رو برای برگذاری جلسه با اون شخص داشته باشم بازخوردم رو منتقل کنم، و برای یک جلسه رسمی رو در رو در روزهای بعد صبر نمیکنم.
۴- بازیکنان خوب عاشق شنیدن نظرات انتقادی در مورد عملکردشون هستن، و وقتی بازیکنان متوسط تلاشی برای شنیدن بازخوردهای مربوط به خودشون نمیکنن، واقعا ناراحت میشن. بازیکنان خوب خودتون رو با ارائه بازخورد عملی برای همه افراد تیم، و تشخیص عملکردهای برتر، راضی نگه دارین.
۵- ارتباط سختترین کاریست که شما انجام میدین. وقت زیادی روش بذارین، هم روی ارتباطات خودتون و هم روی بهبود ارتباط اعضای تیمتون.
۶- سریع اخراج کنین. اگر کسی که کارش رو بد انجام میده رو زود اخراج نکنین، ممکنه کسانی که کارشون رو خوب انجام میدن رو هم از دست بدین. تاثیر کسی که کارش رو بد انجام میده روی کسی که کارش رو خوب انجام میده رو دست کم نگیرین. تیم شما حتی میتونه با افراد کمتر، سریعتر حرکت کنه. و نهایتا اخراج کسی که کارش بده آسونتر از اینه که به خاطر تموم شدن سرمایه، مجبور بشین یک کارمند خوب رو اخراج کنین. پس کسی که کارش رو بد انجام میده اخراج کنین، قبل از اینکه مجبور بشین کسی که کارش رو خوب انجام میده رو اخراج کنین.
۷- افراد باید احساس کنن که بهشون گوش داده شده. برای گوش دادن وقت بگذارین (ممکنه حق با شما نباشه)، بعد تصمیم بگیرین و اون تصمیم رو توضیح بدین. تا زمانیکه متوجه نشدین چرا تصمیمی گرفته شده، تفسیری روی نظر دیگران ندین.