سرنخ در نرم افزار CRM

سرنخ یا Lead اولین ارتباط مشتری با کسب و کار شماست. در CRM، مدیریت سرنخ‌ها در حوزه بازاریابی قرار داده شده است. هر زمان که یک مشتری برای یک درخواست جدید با شرکت شما تماس می‌گیرد یک سرنخ جدید ایجاد می‌شود. کارشناسان تیم فروش موظفند فعالیت‌های مناسب روی این سرنخ انجام دهند و آن را تبدیل به یک فرصت تجاری کنند. فعالیت‌هایی نظیر پی‌گیری، تماس تلفنی، ارسال پیامک، قرار جلسه و ...

سرنخ‌ها به شکل زیر می‌باشند:

  • ممکن است شماره شما را در تراکت‌های موجود در سطح شهر دیده باشند.
  • ممکن است تبلیغات شما را در بیلبورد‌ها دیده باشند.
  • ممکن است اطلاعات شما و خدمات شرکت شما را از طریق ایمیل، فکس، اس ام اس و یا نمایشگاه‌ها دریافت کرده باشند.
  • امکان دارد مشتریان احتمالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی یا از طریق موتورهای جست و جو گر با مجموعه شما آشنا شده باشند.
ادمین پاندا - 1397/09/20
می‌پسندم