شرایط بسیارمختلفی وجود دارد که در نرم افزار سی ار ام بکارگرفته میشود. ازجمله درمسائل ارتباطی است که شرکتها با آن روبرو میشوند، مدیریت ارتباط با مشتری شکلها و صورتهای گوناگونی دارد که به بسیاری از مسائل ارتباطی میپردازد، در این راستا 4 موقعیت زیر در نظر گرفته خواهد شد:
- بانکهاوشرکتهای مخابراتی، باشخص مشتری یامصرف کننده سروکاردارند
- تولید کنندگان اتومبیل با شبکه فروشنده یا توزیع کننده سرو کاردارند
- شرکتهای دارای تکنولوژی پیشرفته، که محصولات پیچیدهای تولید میکنند که عمدتا، توسط سازمانهای شریک فروخته میشود.
- تولیدکنندگان کالاهای مصرفی که با تجارت خرده فروش سرو کاردارند.
برای این موارد اولین کار که در راستای استراتژی سی ار ام باید انجام داد، با توجه به استفاده پر شمار مردم از اینترنت و وب سایتها و نرم افزارهای گفت و گو و چت، راه اندازی و طراحی سایت میباشد. طراحی سایتهایی تجاری البته با اهداف جذب مشتری و مخاطب؛ که تنها با طراحی سایت حرفهای و روشهای بهینه سازی سایت میتوان به این مورد دست یافت.
باید توجه نماییم بعد از طراحی سایت باید تمام نکات نرم افزار سی آر ام را مطالعه نماییم و از آنها حتی در طراحی سایت خود استفاده نماییم. در غیر این صورت نمی توانیم در زمینه افزایش درآمد و بازاریابی موفق باشیم. قطعاً تجارتی که سودی نداشته باشد خیلی زود دچار شکست و ورشکستگی خواهد شد. پس سفارش مینمایم تمام اصول طراحی سایت، بهینه سازی سایت، سئو و HEO را با مراجعه به بخشها و مقالههای گفته شده، مطالعه نمایید. شما میتوانید با کلیک بر روی واژه مورد نظر به مقاله مربوطه رفته و تمام موارد مربوط به راه اندازی و طراحی سایت بهینه آموزش ببینید.