پنج راه برای برخورد مناسب با مشتری پرخاشگر

کنترل این نوع مشتری مستلزم مهارت فراوانی است، زیرا او با یافتن کوچکترین بهانه‌ای به بحث و جدل می‌پردازد. مشتری پرخاشگر خیلی مزاحم و دست و پا گیر است. او در برابر هر سخنی، به بحث و جدل می‌پردازد، در برابر هر عقیده‌ای سوالی مطرح می‌کند و صحت و سقم هر نکته را می‌آزماید.

 

  1. به هیچ عنوان با وی بحث و جدل نکنید.
  2. در صورتی که اشتباهی مرتکب شد به هیچ عنوان اشتباه او را به رخش نکشید.
  3. به او اطلاعات اشتباه ندهید!
  4. فراموش نکنید که هدف شما انجام معامله است و نه اثبات اشتباه مشتری و پیروزی در مباحثه، به قیمت از دست دادن مشتری، هرگز هدف فروشنده حرفه ای نیست.
  5. در نهایت شکیبایی و خویشتنداری ، گفت وگو را تا حصول یک نتیجه ادامه دهید.
ادمین پاندا - 1398/02/28
می‌پسندم