بهینه سازی محلی محتوا
گوگل اعلام کرده است ۲۰ درصد از جستجوهایی که به صورت روزانه انجام میشوند محلی هستند. مثلا اگر کسی قصد فروش ماشین خود را در تهران داشته باشد ترجیح میدهد خودرو خود را به کسی که در تهران است بفروشد تا این که در سایر شهرهای ایران این معامله را انجام دهد. در این مواقع محتوایی که به صورت محلی تولید شده است اولین ترجیح کاربر در گوگل خواهد بود.
محتوای با زبان محاورهای
شاید درج محتوا غیررسمی و به زبان محاوره ای چندان منطقی نباشد و حتی باعث آشفتگی میان تمام کاربران گوگل شود. اما گوگل اخیرا محتوا محاوره ای را یک مزیت بر میشمرد؛ چون: