یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری باید کار شما را آسانتر نماید نه سختتر، بنابراین شما باید به ابزار مورد استفاده فعلی خود و اینکه آیا میخواهید که با سی آر ام ادغام شود یا نه، فکر کنید. اگر به یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی تکیه کردهاید، ادغام با یک نرم افزار سی ار ام راه حلی اساسی میباشد. شما میتوانید همکاری بین بازاریابی و فروش را افزایش دهید و به تصویر کاملتری از مشتریان و مشتریان بالقوه خود از طریق ادغام این دو، دست یابید.
اگر در فکر استفاده از پلتفرمهای شبکههای اجتماعی یا استفاده از دادهها در مکالمات فروش آگاهانه هستید، باید به دنبال چیزی باشید که این جزییات را در برگیرد. اگر پلتفرم به شکل خودکار قادر به وارد کردن اطلاعات به نرم افزار CRM باشد نیز که چه بهتر، هیچ چیز بدتر از کپی کردن و الصاق URL یکی پس از دیگری نیست.