یکی دیگر از زیر مجموعه های نرم افزار سی ار ام، اپلیکیشن CRM است و قابل استفاده بودن در موبایل کلید حضور در دنیای امروز است. در واقع اپلیکیشن سی ار ام در بهبود روابط با مشتری، حفظ مشتری، فروش بیشتر محصولات و پشتیبانی از مشتری بسیار موثر واقع شده است. برای استفاده از اپلیکیشن سی ار ام از شبکه های بی سیم برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده می شود.
یک سیستم سی ار ام منعطف از طریق دستگاههای دستی نظیر موبایل و تبلت به راحتی در دسترس است. هر شرکتی که میخواهد توازن خود را در بازار رقابتی حفظ کند، زنده کردن یک سیستم هدفمند ارتباط با مشتریان برایش حیاتی است؛ اپلیکیشن سی ار ام نیز یکی از همین سیستمهای هدفمند است. اپلیکیشن CRM مشتریان و اطلاعات را در هر لحظه و مکان، دادههای مورد نیاز را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریانِ منعطف، پردازش منحصر به فرد اطلاعات هم راستا با کسبوکار شماست. در واقع آن سی آر ام کاراست که با هسته کسب و کار شما عجین و همراه گردد. یکپارچهسازی، تقسیم بندی مشتریان، گزارشهای سفارشی و فروش بیشتر نتیجه چنین سیستمهایی است.
- فراهم آوردن اطلاعات محصول، راهنمای کار با محصول و کمک های فنی بطور 24 ساعته و در 7 روز هفته بروی وب سایت شرکت
- کمک به شناخت سریع مشکلات بالقوه پیش از اتفاق افتادن
- فراهم آوردن مکانیسمی کاربرپسند برای ثبت شکایات (شکایات ثبت نشده قابل حل نیستند و از مهمترین عوامل نارضایتی کاربران بشمار میروند.)
- فراهم آوردن مکانیسمی سریع برای حل مشکلات و رسیدگی به شکایات
- قراهم آوردن مکانیسمی سریع در شناخت کمبودها و نارسائیها
- شناخت نیازمندیها و توقعات هر فرد و تدوین استراتژی خاص هر فرد با توجه به نیازمندیهای وی