صنف دفاتر و موسسات حقوقی

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه‎جویی در وقت و هزینه گروه‌های هدف، شفاف سازی فرایندهای رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری راه‌اندازی شد. شواهد نشان می‌‏دهد که مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جهت تسهیل ارائه خدمات قضایی و تحقق عدالت الکترونیک گام محکمی برداشته و توانسته با الکترونیکی کرده خدمات قضایی، سرعت رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر کند.

نیازمندی‌های این صنف

مدیریت پرونده‌ها

یادآوری‌ها

جست و جوی پیشرفته

گزارشات

تقویم

ثبت و ذخیره اطلاعات

امنیت اطلاعات

ارسال پیامک

راهکارهای ‌پاندا

نرم افزار مدیریت ارتباط با موکل پاندا، سیستم اتوماسیون اختصاصی برای وکلا می‌باشد و توسط آن می‌توان عملیات پذیرش و تشکیل پرونده برای موکلین، وقت دهی، دریافت و پرداخت و امور اصلی دفاتر وکالت را به راحتی انجام داد. با تعریف و طبقه‌بندی موکلین در این نرم افزار می‌توان هر گونه مرکز حقوقی یا پرونده‌های دادگاهی، انواع وکالتنامه و قرارداد را توسط این سیستم مدیریت نمود. مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و امکاناتی نظیر: سیستم دریافت و پرداخت، مدیریت زمان، دفتر یادداشت و یادآوری و … از سایر امکانات این نرم افزار می‌باشد.