مشتری یکی از مهمترین اجزای هر شرکت تولیدی و بازرگانی است. مدیریت بهتر مشتری در یک شرکتهای تولیدی و بازرگانی به مثابه مدیریت بهتر کل مجموعه است. با توجه به اهمیت این حوزه، شرکت سامانههای مدیریت راهکاری جامع و یکپارچه را جهت مدیریت کلیه امور مشتریان در شرکتهای تولیدی و بازرگانی پیشنهاد میکند. گستره این راهکار از پوشش نیازمندیهای بازاریابی مجموعه آغاز شده و کلیه فرآیندهای فروش، وصول مطالبات، فاکتورها، مدیریت موجودی انبار، مدیریت قطعات، فرآیندهای گارانتی و خدمات پس از فروش، پورتالهای فروش و خدمات پس از فروش، باشگاه مشتریان و یکپارچگی با سیستمهای مالی را پوشش میدهد. در ادامه با کلیات این راهکار و محصولات و خدمات مربوطه بیشتر آشنا میشویم.
تشکیل لیستهای بازاریابی و مدیریت کمپینها
مدیریت سرنخها و فرصتهای فروش
محصولات و لیستهای قیمت و تخفیف
انواع گزارشات، نمودارها و داشبوردهای در لحظه و پویا
نرم افزار شرکت مدرن ایده پاندا امکانات بسیار گستردهای را در محیطی آشنا و کاربرپسند و در یکپارچگی کامل با سایر نرم افزارها (مانند مجموعه نرم افزارهای Office) ارائه مینماید. نرم افزار PANDA CRM یک بستر اولیه را جهت توسعه و سفارشیسازی نرم افزار جهت پوشش نیازمندیهای خاص هر صنعت و یا سازمانی ارائه میکند و بر اساس این رویکرد امکانات گسترده ای جهت سفارشیسازی و توسعه سیستم ارائه مینماید. کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات در بستر این نرم افزار اتفاق خواهد افتاد و کلیه درخواستهای واصله از طریق کانالهای مختلف ارتباطی در این نرم افزار به صورت خودکار ثبت و در مسیر فرآیندهای از پیش تعریف شده به سرانجام خواهد رسید.